четвер, 9 жовтня 2008 р.

Задум

Доброго дня,

Ідея цього блоґу така. Я, як звичайний виборець, складу список з 10 питань до всіх кандидатів у Президенти, які будуть приймати участь у виборах. Потім, цей список, я їм всім розішлю по-email. Очевидно, що якщо кандидати готові витрачати мільйони на агітацію і донесення своєї позиції до виборців, то просто безкоштовно дати відповідь на 10 питань їм повинно бути як манна з неба. Навіть якщо це відповідь лише одному рядовому виборцю, як я. Якщо спосіб спілкування з виборцями через імейл не підходить кандидату - це теж щось про нього говорить. Так же ж як і просто не спілкування з виборцями. Тому в цьому варіанті відсутність відповіді теж буде відповіддю.

Оскільки вибори це мій єдиний спосіб впливати на владу, я хочу знати достеменно хто є хто. Але з не відомих мені причин, питання до політиків і політичних сил кожного разу ставляться одні і ті самі, а ті що мене цікавлять уникаються. Тому я склав такий список критеріїв для розробки питань:


1. Детермінованість. Питання повинно налаштовувати на пряму і бажано коротку відповідь.
2. Питання не повинно бути таким, що постійно піднімається у інформаційному просторі. (напр. як Ви ставитесь до двомовності, грузино-осетинського конфлікту і т.п.).
3. Актуальність. Нажаль питання про KDE2 під FreeBSD в цьому списку не пройде.

Весь процес складання списку, розсилки, спілкування з партіями буде задокументовано на цьому блозі.

Мушу попередити, що я не маю наміру бути толерантним і розуміючим під час розробки питань і аналізі відповіді на них. В ту ж таки чергу - я буду намагатись бути якомога обєктивнішим. Цього досягнути буде абсолютно не тяжко, оскільки на даний момент я не підтримую жодного з кандидатів.



Дякую за увагу.
Параска Олександр.

Немає коментарів: